محمدحسین تقوایی: دهیار حسن اّباد با اشاره به تجمع اعتراض آمیز اهالی حسن آباد و دره زرشک گفت: از مسوولین و مدیران استان یزد می خواهیم که نظارت کاملی بر عملکرد معدن مس دره زرشک داشته باشند تا در حفاری شرکت معدن مس دره زرشک ، سرمایه خدادای وطبیعی منطقه را از بین نبرند.

محمدحسین تقوایی: دهیار حسن اّباد با اشاره به تجمع اعتراض آمیز  اهالی حسن آباد و دره زرشک گفت: از مسوولین و مدیران استان یزد می خواهیم که نظارت کاملی بر عملکرد معدن مس دره زرشک داشته باشند تا  در حفاری شرکت معدن مس دره زرشک ، سرمایه خدادای وطبیعی منطقه را از بین نبرند.
مهدوی در گفتگو با خبرنگار یزدفردا گفت: انتظار مردم ، از  مدیران و  مسوولین استان،  حمایت از اهالی کشاورز و زحمتکش روستاهای منطقه است، از مدیران می خواهیم به این نکته اهمیت دهند محسنات حفاری شرکت مس دره زرشک، بیشتر از مضرات آن برای مردم منطقه نباشد.
وی با اشاره به وجود خاک حاصلخیز و بهترین سفره آب زیرزمینی و بسترکافی برای کشاورزی در این منطقه خاطرنشان کرد: انتظار داریم زمینهایی که سالها بر روی آن زحمت کشیده و از نسلها گذشته در آن به کشاورزی و زراعت پرداخته اند با حفاری معدن مس  نابود نکنند.

 

 

 محمدحسین تقوایی: دهیار حسن آباد گفت: از مسوولین و مدیران استان یزد می خواهیم که نظارت کاملی داشته باشند و برای منافع کوتاه و گذرا  در حفاری معدن مس دره زرشک ، سرمایه خدادای منطقه را از بین نبرند.

 

 

مردم منطقه حسن آباد ودره زرشک، ظهر روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه 1391 در محل حفاری معدن مس در منطقه تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستارتوجه مسئولین استان  شده اند.
منطقه علی آباد در چهل کیلومتری شهر تفت واقع در گردنه علی آباد به شیراز قرار دارد

 

گزارش تصویری :

عکس: علی محمد میرحسینی

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1313.jpeg

 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1309.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1306.jpeg










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا